romanesc 41Vinerea e zi de top, iar tot la două săptămâni e top cu muzică românească. Adică și azi. Cum s-a votat la precedenta ediție se poate vedea în imaginea de alături și în ce mă privește sunt tare mulțumit că nu avem din nou egalitate pe locul 3, astfel încât să trebuiască să aleg eu piesa ce va rămâne în top din două sau chiar trei piese aflate la egalitate.

Prin urmare, la voturi lucrurile au fost clare, la fel și la propuneri, unde Voltaj (în formula veche, că în formula nouă nu au ce căuta aici) și Compact s-au bucurat de mai multe susțineri decât contracandidatele lor. Nu a fost la fel de clar ce și cum cu propunerile, astfel că ba mi s-au lăsat două propuneri, ba mi s-a lăsat propunere, dar a mai fost susținută o altă propunere. Chiar cu riscul de a mă repeta, vă aduc aminte că se poate opta între a lăsa o propunere și a susține o propunere făcută de altcineva. Prin urmare, sau una, sau alta; și nu două, trei sau 10 piese, doar una singură. Iar asta e valabil pentru toate topurile, nu doar aici.

Lista completă a celor cinci piese pentru care puteți vota până în 2 martie o găsiți nițel mai jos, urmată de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. Și tot până în 2 aprilie puteți lăsa și propuneri pentru următoarea ediție. Iar acum e vremea pentru muzică.

  • Celelalte Cuvinte – Iarbă prin păr
  • Voltaj – Nori de hârtie
  • Zoia Alecu – Încă un tren
  • Compact – Păsări cu ochi de foc
  • Vali Sterian – Exercițiu

sursa: youtube (user – BlackHaz391)

sursa: youtube (user – Zeppavi)

sursa: youtube (user – ultimasecunda)

sursa: youtube (user – Valeriu Sterian)

sursa: youtube (user – Hatheli Buddha)

Comentarii
  1. psi spune:

    compact, celelalte cuvinte şi zoia alecu.
    şi susţin… timpuri noi.

  2. Crisa spune:

    azi…Zoia Alecu, Vali Sterian și Compact 🙂

  3. caminegrus spune:

    Celelalte Cuvinte, Compact si Sterian.
    Si Krypton.

  4. Marian spune:

    Coane ….poate doreai sa spui 2 Aprilie , nu de alta dar , 2 Martie a cam trecut d e multicel !!! Merge Compact , Voltaj si fireste Vali Sterian iar ca propunere { ca vad c-a mai facut -o unul } Timpuri Noi cu ce vrea muschii matale ca stiu ca …. ” ai cu ce ” 😉 ! Intrebare : despre Teo Negura…mai sti ceva ? Este bine sanatos ….. mai traieste ? S-a apucat de politica intre timp….a intrat in Jobbik sau UDMR ori in Partidul Civic Maghiar , lupta pentru ” autonomia Tinutului Secuiesc ” ca tot este el targmuresan ?! Daca mai aveti relatii { stiu ca erati amici } transmite-i rogu-te din partea mea , din satul cu prea multi ministri….sanatate maxima !

    • Călin spune:

      apăi fix 2 aprilie am vrut a spune, iar între timp am corectat. mulțam de atenționare 🙂
      despre Teo Negură nu mai știu mai nimic, mai zice și el câte ceva pe facebook, dar în rest liniște și pace. de văzut, nu ne-am mai văzut de vreun an și jumătate, dar șanse să-l vezi pe el în politică sunt cam tot atâtea câte sunt să mă vezi pe mine: zero 😀 .
      Compact, Voltaj și Vali Sterian am notat, plus susținere pentru Timpuri Noi. un weekend taman pe gustul lui matale!

  5. Dan G spune:

    Celelalte Cuvinte, Compact, Vali.
    Propunere: Timpuri Noi – Vecina https://www.youtube.com/watch?v=Z0X1Eu8e17g

  6. Compact, Zoia Alecu, Vali Sterian

  7. Ale spune:

    Votul meu arata asa:
    Vali Sterian
    Celelalte Cuvinte
    Voltaj
    Iar propunerea mea e Krypton – Fara teama

  8. Laura Negoi spune:

    Greu di tat!
    Celelalte Cuvinte – Iarbă prin păr
    Compact – Păsări cu ochi de foc
    Vali Sterian – Exercițiu
    Propunerea e tot aia de data trecuta.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

