rock clasic 41A venit vremea pentru o nouă întâlnire cu topul cu rock clasic, iar pentru mine e și vremea pentru o întâlnire cu egalitățile de pe locul 3, cele care îmi displac atât de mult, deoarece îmi revine mie sarcina să aleg eu piesa care merge mai departe dintre două sau chiar trei aflate la egalitate. De această dată, după cum se vede din imaginea din dreapta, a fost vorba de piesele interpretate de Led Zeppelin și Lou Reed, care au împărțit al treilea loc. Totuși de data asta nu mi-a fost grea alegerea, pentru că, dacă am de ales între o piesă a trupei Led Zeppelin și o altă piesă, interpretată de altcineva, în 99,87% din cazuri voi opta pentru Zeppelini 🙂 . Ca și acum, dealtfel.

La propuneri am stat mult mai bine, nu am avut egalități, nu a trebuit să fac departajări, să dau cu banul, să fac alegeri. Asta pentru că nu am avut nici o propunere, astfel că a trebuit să îmi sfarm creierii și să aduc alte două piese pentru această ediție. Și am ales o piesă a trupei Mountain și una a celor de la Rainbow, care vor sta alături de piesele celor de la The Rolling Stones, The Moody Blues și Led Zeppelin, calificate din precedenta etapă. Lista completă a celor cinci piese o găsiți ceva mai jos, urmată ca întotdeauna de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. Voturile (care înseamnă desemnarea celor 3 piese care vă plac cel mai mult din cele 5) și propunerile voastre pentru următoarea ediție le puteți lăsa prin comentarii la această postare până în 29 martie inclusiv.

  • The Moody Blues – The Day We Meet Again
  • Mountain – Nantucket Sleighride
  • Led Zeppelin – When The Levee Breaks
  • Rainbow – The Temple Of The King
  • The Rolling Stones – Brown Sugar

sursa: youtube (user – Moody Jill)

sursa: youtube (user – ScreamDream3000)

sursa: youtube (user – MrCrazeeMusic)

sursa: youtube (user – easylyricsorg7140)

sursa: youtube (user – circusmagazine)

Comentarii
  1. Crisa spune:

    ușor matinal avem : led zeppelin, moody blues și rolling stones 🙂

  2. Javra spune:

    Doar Rainbow și The Moody Blues.

  3. caminegrus spune:

    Led Zeppelin,Rainbow si The Moody Blues.

  4. Valentina spune:

    Led Zeppelin,The Moody Blues,Rainbow (Y)

  5. psi spune:

    led zeppelin, rolling stones şi moody blues.
    propuneri nu prea mă bântuie azi, dar revin să văd dacă este ceva de susţinut. 🙂

  6. The Moody Blues, Led Zeppelin, Rainbow

  7. Ale spune:

    Led Zeppelin, Rolling Stones si Rainbow sa fie. Si Creedence Clearwater Revival propunere.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

