…dar vă las temă de casă 🙂 . Adicătelea să îmi spuneți în halul cel mai sincer în care sunteți în stare ce părere aveți despre minunea aia de elipsă ce a apărut pe blog, chiar deasupra căsuței cu traducerile lui google. Adică dacă vă place, dacă are vreun rost acolo sau ar fi mai bine să o trimit la plimbare. Și drept răsplată pentru efortul depus vă las și niște muzici. Și încă ce muzici 🙂 .

sursa: youtube (user – Austin Casey)

sursa: youtube (user – magghina95)

sursa: youtube (user – Federico Brambullo)

sursa: youtube (user – TimelessMusicChannel)

sursa: youtube (user – mrtamberineman123)

sursa: youtube (user – SnowyNike)

Comentarii
  1. Marian spune:

    Coane…cand ai pomenit despre elipsa …m-am gandit automat la ceva cu tenta 😉 sexuala { ca-s pacatos , pana-n maduva oaselor 😉 } , la oarece ….” miscari mai noi ” { 😉 } , sau in cel mai bun caz , la ceva ce tine oricum de ….gincologie 😉 🙂 🙂 ! Dupa ce mi-am pus mintea la contributie si cu chiu cu vai , m-am prins despre ce-i vorba 😎 zic ca ….oricum blogul dumitale este arhicunoscut asa incat , ceva nou care sa-l personalizeze mai mult decat este deja , chiar nu-si avea rostul . Insa …zic si eu exact cum a spus Dumnezeu primilor oameni cazuti in pacat : -” Daca Dracu v-a pus s-o faceti….lasati-o asa cum a cazut „! Deci , las-o acolo frate ca …nu cere de mancare ! Ce zici a-mi merit ” rasplata ” muzicala care , ESTE DE EXCEPTIE ?!? 😎 😉

  2. Dan G spune:

    Gata, m-am lămurit: nu mai stau nene să caut eu muzică bună pe youtube, ce rost are, doar te ocupi tu!
    Cât despre elipsă, mie îmi place.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

