romanesc 40Au trecut de-acum două săptămâni de la prima ediție în variantă nouă a topului cu muzică românească, astfel că azi e vremea pentru o ediție nou-nouță. Nu mă așteptam să am atât de devreme bătăi de cap cu egalitățile, dar aici am avut parte din plin de ele și când a fost vorba de clasament, dar și când a fost vorba de propuneri. Și pentru că nu mi se pare tocmai sănătos să las chiar la voia întâmplării/banului o departajare, am optat să aleg eu câte una din piesele care se aflau la egalitate. După cum se poate vedea din imagine, în clasament am avut egalitate exact pe locul 3, adică ultimul care aduce calificarea. Îmi place trupa Pro Musica și dacă ar fi fost în top cu altă piesă probabil aș fi optat pentru ei; dar cum nu au fost cu altă piesă, am decis să meargă mai departe Zoia Alecu și vocea ei inconfundabilă. La propuneri doar Celelalte Cuvinte (propunere venită de la Răzvan) au avut parte de doi susținători, restul pieselor fiind la egalitate; și au fost destule propuneri, piese bune, din care a trebuit să aleg doar una, iar cea la care m-am oprit într-un final a fost propunerea lăsată de Max, adică La răscruce de vânt cu FFN.

Care sunt cele 5 piese dintre care va trebui să desemnați 3, cele care vă plac cel mai mult, se poate vedea din lista de mai jos, care e urmată de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor. Iar voturile și propunerile pentru ediția cu numărul 41 le aștept în comentarii la această postare până hăăăt în 19 martie.

  • Sfinx – Din nou acasă
  • Celelalte Cuvinte – Iarbă prin păr
  • Vali Sterian – Exercițiu
  • FFN – La răscruce de vânt
  • Zoia Alecu – Încă un tren

sursa: youtube (user – Andrei Bădin)

sursa: youtube (user – BlackHaz391)

sursa: youtube (user – Hatheli Buddha)

sursa: youtube (user – Papadie C)

sursa: youtube (user – ultimasecunda)

Comentarii
  1. caminegrus spune:

    Celelalte Cuvinte, Sfinx si Vali Sterian
    Dintre propuneri, sustin Compact – Păsări cu ochi de foc

  2. Dan G spune:

    Seara bună la Jukebox-ul meu preferat!
    Votez: Celelalte Cuvinte, Vali Sterian, Sfinx.
    Propun: Compact – Păsări cu ochi de foc

    Mircea Vintila – Miruna

  3. Crisa spune:

    vot pentru : Zoia Alecu,Sfinx și FFN..

  4. Votez: Sfinx, FFN, Zoia Alecu
    Susţin: Metropol – Conturul iubirii
    Propun: Roşu şi Negru – Te aştept să vii

  5. Zoia, Celelalte Cuvinte, Vali Sterian. Propunere: Emeric Imre – Noapte de unul singur https://www.youtube.com/watch?v=18s2XAUPUgY

  6. undac spune:

    Salutare!
    Vali Sterian,Zoia Alecu şi FFN.
    Un sfârşit de săptămână cum ţi-l doreşti!

  7. Vot : Celelalte Cuvinte,Vali Sterian,Zoia Alecu
    Propunere : Metropol – Conturul iubirii http://www.youtube.com/watch?v=xDAarO6Ixqk

  8. romanianstampnews spune:

    Am numai două nominalizări, în această ordine: Sfinx, respectiv FFN.

  9. Dan spune:

    Celelalte cuvinte, Vali Sterian, Zoia Alecu.
    Propunere : Voltaj (pe rit vechi 😆 ), „Nori de hârtie”

  10. Ale spune:

    Vai!!! Nu ai ales propunerea mea, Semnal M??? Pai ce clujean esti tu? 😆
    Vot: Vali Sterian, Celelalte Cuvinte, Zoia Alecu.
    Propunere: Dan Andrei Aldea, cu Om Bun. Weekend fain in coltul tau!

    • Călin spune:

      dacă-s clujean trebuia musai să îi aleg pe Semnal M? 😀
      Vali Sterian, Celelalte Cuvinte și Zoia Alecu am notat, iar la propuneri Omul bun al lui Dan Andrei Aldea. weekend fain și la tine!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

