Nu-s prin zonă zilele astea, las blogul și facebook-ul să își vadă de ale lor, alegând să ajung la două evenimente despre care poate că am să vă povestesc după ce mă voi întoarce. Dar chiar dacă nu-s, tot vreau să vă zic, fiecăruia în parte, așa:

1-martie-2Să fiu iertat dacă nu am fost în stare să născocesc ceva nou, iar imaginea e „reciclată”, e cea folosită și anul trecut, dar nici timpul nu e extrem de îngăduitor cu mine și nici nu m-au dat ideile afară din casă. Oricum nici cântecele nu vor fi neapărat noi, dar nu e vina mea că nu se inventează foarte des cântece mai răsărite despre primăvară. Astea fiind zise, vă las în compania muzicii și mă duc să mă întâlnesc cu Camelia(de fapt sunt pe drum de ceva vreme, ar cam trebui să ajung la destinație în vreo două ore), iar de dat pe aici voi mai da luni sau marți.

sursa: youtube (user – SimonSAlba)

sursa: youtube (user – cinoka63)

sursa: youtube (user – Georgi Rusev)

sursa: youtube (user – rememberBendis)

sursa: youtube (user – flippyboy99)

Comentarii
  1. O primăvară cu suflet senin, zâmbet şi oameni frumoşi 🙂

  2. rominho spune:

    Melodiile vechi regasite(unele) in aceasta postare fac diferenta.

  3. […] motan, iar despre buna încuscrire aflăm de la vavaly. eu fug deocamdată să mă întâlnesc cu călinu nost dar ştiţi voi că […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

