pentru că m-au pălit aseară melancoliile…

Posted: 24/02/2014 by Călin in muzici amestecate, Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , ,

IrisIeri ar fi trebuit să ajung la Baia Mare, la o mare festivitate mare, în cadrul căreia urma să i se decerneze titlul de Cetățean de onoare al municipiului Baia Mare lui Grigore Leșe. Ar fi trebuit să ajung, pentru că nu am mai ajuns, drumul s-a contramandat cam pe ultimul moment, ceea ce nici nu a fost așa o tragedie, pentru că am profitat din plin. Asta însemnând că am dormit la greu. Iar când m-am trezit eu, la ceas de seară, s-a găsit cineva să posteze pe facebook o piesă cu Cargo; cu Cargo de pe vremea când era într-adevăr Cargo, nu apă de ploaie. De la Cargo până la Iris nu a fost decât un pas mic, mai ales că la ultimul concert Iris, cel din septembrie 2012, am fost acolo, la Bonțida; să mă critice oricine a vrea, dar pentru mine povestea Iris s-a încheiat în acea seară. Ce a fost după este cu totul altceva, un ceva căruia îi lipsește farmecul și vocea lui Cristi Minculescu. Și dacă m-au pălit pe mine melancoliile și aducerile aminte înseamnă că urmează să vă servesc și vouă o porție sănătoasă de Iris.

sursa: youtube (user – Serban Vlad Stefan)

sursa: youtube (user – radioladyitalia)

sursa: youtube (user – Serban Vlad Stefan)

sursa: youtube (user – Serban Vlad Stefan)

sursa: youtube (user – Marius Dobre)

sursa: youtube (user – Dan Petrescu)

sursa: youtube (user – Dan Petrescu)

sursa: youtube (user – 2886Carolina)

Comentarii
  1. Dan G spune:

    Foarte tare „compilatia”, cu piese clasice alaturi de piese rare. Eu am crescut cu Iris, pe Cristi l-am mai ascultat din 2013 incoace, pe actualii Irisi nu. Coincidenta?

    • Călin spune:

      „compilația” tocmai că nu s-a vrut a fi același snop de piese cu Iris pe care le auzi cam peste tot; da, mi-au scăpat și vreo două-trei piese clasice, dar acum asta e, poate că meritau să fie acolo. dacă o fi sau nu coincidență, nu știu, dar pentru mine Iris a încetat să mai existe din acea seară de septembrie a lui 2012; da, ascult cu drag piesele lor de până atunci, dar atât. cât despre Minculescu, pot să zic doar că îmi pare rău că am ratat concertul ce l-a avut în Cluj acum câteva zile…

  2. Loredana spune:

    Ok, o porție de Iris să fie, dacă Baia Mare a fost/e prea departe…

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

