Da, azi lipsesc cu desăvârşire din peisaj, nu o să daţi peste mine nici pe aici, nici pe facebook, nici pe twitter, nici măcar la telefon nu o să mă găsiţi, pentru că acolo unde mă duc eu, chiar dacă-s numai vreo 4 kilometri din Cluj, ăştia portocalii nu au semnal. Şi plecarea mea nu e din cauză de Eminescu, pur şi simplu am fost invitat la inaugurarea unui muzeu etnografic particular, care inaugurare se va întâmpla astăzi. Şi trebuie să recunosc că-s oarecum mândru de felul în care mi-a ieşit site-ul către care duce link-ul de mai sus 🙂 . Revenind la oile noastre, ca să nu îmi duceţi dorul, m-am gândit să vă las şi nişte muzici, şi dacă tot e 15 ianuarie, se va cânta pe limba noastră azi în colţ.

  • Dan Andrei Aldea – Om bun
  • FFN – La răscruce de vânt
  • Mondial – De va veni la tine vântul
  • Celelalte Cuvinte – Iarbă prin păr
  • Mircea Vintilă – Frunză verde de albastru
  • Florian Pittiş – Cântecul bufonului
  • Pro Musica – Şi dacă

sursa: youtube (user – Barangamar)

sursa: youtube (user – 009el)

sursa: youtube (user – LonelyMoonRise)

sursa: youtube (user – BlackHaz391)

sursa: youtube (user – Mircea Vintila)

sursa: youtube (user – je 🙂 )

sursa: youtube (user – încă o dată je)

Comentarii
  1. romanianstampnews spune:

    Bravo! Chiar a ieşit bine pagina! Bravo şi pentru implicare. E păcat să pierdem valorile autentice.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

