Mâine, că tot e duminică, nu am să dau pe aici. Ca să îmi fie trecută cu vederea absenţa, m-am gândit să vă las în seara asta ceva deosebit, adică nişte piese de pe unul dintre cele mai bune albume de blues din toate timpurile. Reverend Gary Davis (1896-1972), cunoscut de iubitorii genului ca Blind Gary Davis,  este cel la care ne oprim în această seară, iar albumul despre care pomeneam mai devreme a fost lansat în anul 1960 şi a fost botezat Harlem Street Singer. Şi nu mă mai întind la vorbă, pentru că cei care vor să afle mai multe despre album sau despre Reverend Gary Davis vor şti probabil unde să caute informaţii. Piesele la care m-am oprit pentru acest ceas de seară sunt:

  • Death Don’t Have No Mercy
  • Samson and Delilah
  • I Belong To The Band
  • Great Change Since I Been Born
  • Twelve Gates To The City
  • Lo, I Be With You Always

sursa: youtube (user – Shroomeryslearyfan)

sursa: youtube (user – SourPix)

sursa: youtube (user – jm neilson)

sursa: youtube (user – Sam Collins)

sursa: youtube (user – RagtimeDorianHenry)

sursa: youtube (user – enslaved2God)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

