În urmă cu câteva luni bune, adică prin iulie şi august, am ascultat câte ceva de pe primele 9 albume de studio ale trupei americane R.E.M. Şi pentru că eu azi mi-am adus aminte că acea poveste am întrerupt-o brusc, probabil din cauză de diverse topuri, o voi continua din punctul în care a fost întreruptă. New Adventures in Hi-Fi, lansat în septembrie 1996,este într-o oarecare măsură o întoarcere la country rock-ul de pe albumele Out of Time şi Automatic for the People, având însă ceva şi din sound-ul rock al albumelor Monster şi Lifes Rich Pageant. Şi pentru că timpul mă cam grăbeşte, vă las de acum în compania muzicii, adică a pieselor din lista de mai jos:

  • How the West Was Won and Where It Got Us
  • New Test Leper
  • Undertow
  • E-Bow the Letter
  • Bittersweet Me
  • Low Desert

sursa: youtube (user – agagpatatra)

sursa: youtube (user – remhq)

sursa: youtube (user – novakrobi)

sursa: youtube (user – remhq)

sursa: youtube (user – remhq)

sursa: youtube (user – Micheleland)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

