Despre cel care s-a născut în urmă cu 79 de ani în Tupelo, Mississippi, nu voi spune nimic, pentru că mi se pare de prisos. S-au scris hectare întregi de coli şi tone de cărţi despre el, astfel că orice doritor va găsi destule surse de informare. Şi dacă eu nu voi spune nimic despre el, o va face muzica probabil mult mai bine decât aş face-o eu, iar piesele la care m-am oprit acum nu sunt neapărat dintre cele mai difuzate. Iar dacă timpul îmi va permite (deşi e foarte puţin probabil), voi reveni mai spre seară cu alte piese ale regelui rock and roll-ului.

  • Heartbreak Hotel
  • Put The Blame On Me
  • Gonna Get Back Home Somehow
  • Don’t Leave Me Now
  • Hard Knocks
  • Thinking About You
  • Mr. Songman

sursa: youtube (user – ScreamDream3000)

sursa: youtube (user – Saress432)

sursa: youtube (user – SirBasildeBrush)

sursa: youtube (user – pepefish1)

sursa: youtube (user – MFForever)

sursa: youtube (user – anna8elvis)

sursa: youtube (user – annieparadowska)

Comentarii
  1. lili spune:

    Când eram copil și un pic mai mare eram îndrăgostită de Elvis. 😀

  2. Marian spune:

    Sarut mana boierule !!! Multumiri din toata inima pentru faptul c a ti-ai adus aminte ! Altii….au uitat si se mai pretind mari asi in materie d e muzica . Respectele mele onorate Calin , le meriti din plin chiar daca ….traiesti in Koloshvary 😉 ! Abia ce am revenit acasa dupa o intalnire cu alti vreo opt nebuni , inpreuna cu care am aniversat ziua de 8 Ianuarie . Ma doare capul , abia mai aud ,ca nu-i usor sa asculti Elvis la ” forje ” daca n-ai cat de cat obisnuinta , respectiv antrenament zilnic . Daca eu zic asta …sa fi sigur ca sub 50W n-a functionat nici macar o boxa 😉 ! Inca o data , mii de multumiri !

    • Călin spune:

      boierule, sunt anumite zile din an peste care nu pot trece aşa, ca şi cum n-ar fi. asta e una din ele. şi mă bucur dacă ţi-am adus un strop de bucurie, chiar dacă azi am ales piese nu neapărat din cele mai cunoscute sau mai fredonate ale lui.

  3. Superb post.l enjoyed the songs .l was in my teens when the king began his journey .l was in Chicago when he died tragicaly.Thank you for the memories.jalal

    • Călin spune:

      it might be another post later, but I’m not sure I’ll have the time to prepare it. anyway, i’m glad that you’ve enjoyed this one!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

