Dacă tot am scăpat ceva mai devreme de problemele ce le aveam de rezolvat azi şi dacă tot ziceam mai devreme că voi încerca să mai aduc câteva dintre piesele lui Elvis Presley, care s-a născut în urmă cu 79 de ani, e cazul să îmi pun în aplicare „ameninţarea”. Asta cu atât mai mult cu cât în perioada următoare postările vor fi ceva mai rare, pentru că mi-a cam lipsi timpul. Deocamdată să vedem ce v-am pregătit pentru această oră, iar piesele alese sunt şi de această dată dintre cele mai puţin difuzate şi mai puţin cunoscute.

  • One-Sided Love Affair
  • Just Because
  • Anyplace Is Paradise
  • How Do You Think I Feel
  • Frankfort Special
  • What’s She Really Like
  • Power of My Love

sursa: youtube (user – 1wolfiesLady)

sursa: youtube (user – MusicPresleyElvis)

sursa: youtube (user – progressivelectro)

sursa: youtube (user – MsMoodyBlue)

sursa: youtube (user – winston guzman)

sursa: youtube (user – mountain824)

sursa: youtube (user – Klemen Finkšt)

Comentarii
  1. Marian spune:

    Respectele mele fata de meseriasul Calin , raman chiar daca Emil Boc inca este primar in Cluj ! Aceasta inseamna sa te preocupi de muzica adevarata , aceasta inseamna sa fi meserias dupa umila mea parere . Membrii Fan Club Elvis Presley FTD , din Bucuresti si presedintele sau Andrei Cangea , iti multumesc prin intermediul meu . Respect !!!!!!!!!!!!!!!!!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

