Am început anul în forţă, pentru că, nefiind bugetar, nu am nu ştiu câte zile libere oferite cu generozitate de guvernanţi. Care-s primii care profită de ele. Asta înseamnă mult de lucru, bătăi de cap şi timp mai puţin pentru bloguri, însă am să mă străduiesc să păstrez o anumită frecvenţă a postărilor. Astăzi ne oprim la un nume care nu a mai fost niciodată aici; e vorba de trupa de punk rock Alkaline Trio, care la începutul lunii aprilie a anului trecut lansa albumul My Shame Is True, de pe care vom asculta următoarele piese:

  • She Lied To The FBI
  • I Wanna Be A Warhol
  • I’m Only Here To Disappoint
  • Kiss You To Death
  • Only Love
  • Midnight Blue
  • One Last Dance

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

sursa: youtube (user – 35thinfantrydiv)

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

sursa: youtube (user – EpitaphRecords)

Comentarii
  1. La multi ani si de la mine frate! 🙂
    Sa ai parte numai de bucurii in 2014! Si multa multa MULTA muzica buna! 😉

  2. carolina spune:

    la multi ani! 😉

  3. psi spune:

    la mulţi ani, călin! la multe muzici bune…. şi îmbrăţişări de pe pervazul unde am revenit şi eu.

    • Călin spune:

      se aprobă. cu o mică modificare, pentru că prefer buni în loc de mulţi 😉 .
      un 2014 fix aşa cum ţi-l doreşti să ai acolo pe pervaz!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

