Va fi mai linişte decât ieri pe aici, pentru că trebuie să apară şi la mine nişte omuleţi în vizită. Şi pentru că nu am timp să mă întind la vorbă, nu mai zic decât atât: André Rieu. Oricum, orice altceva aş mai adăuga eu ar fi de prisos.

sursa: youtube (user – André Rieu)

sursa: youtube (user – André Rieu)

sursa: youtube (user – André Rieu)

sursa: youtube (user – André Rieu)

sursa: youtube (user – André Rieu)

Iar pentru cei care au timp, un spectacol de mai bine de o oră, înregistrat în 2005.

sursa: youtube (user – Ovidiu State)

Comentarii
  1. […] sau la cei care dezleagă tainele limbilor. Mă gândesc la toți cei care mi-au trecut pragul sau m-au citit în liniște, prieteni vechi sau noi, care au fost alături de mine, care m-au făcut să râd sau să aflu că […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

