Aseară vă invitam la 3 ore de balade (şi nu numai) rock, dar nu mi-a ieşit. Adică nu au fost 3, că au fost 6 (cel puţin, că nu am stat până la 3 dimineaţa, să văd ce a urma după a doua emisiune). Dimineaţă îmi propuneam să nu pun piciorul azi pe aici, că tot a fost destulă muzică aseară la radio. Şi, în loc să mă dau pe bloguri, să fac fain-frumos curăţenie prin casă. Ceea ce am şi făcut, ce-i drept. Dar tot nu m-a lăsat inima să nu trec pe aici, să vă las ceva muzică. Şi cum nu am intrat să vă povestesc cât de bine îmi stă cu aspiratorul în braţe, vă zic că de la ora 17 puteţi asculta reluarea emisiunii de aseară. Tot la Romanian Rock Radio, fireşte. Şi vă mai zic că azi şi mâine mai puteţi vota piesele care vă plac din cele două semifinale ale lui Best Christmas Songs. Aici şi aici. Şi mai zic cu nişte muzici.

sursa: youtube (user – Vitaliy Bredik)

sursa: youtube (user – blackrock1304)

sursa: youtube (user – blood gamer)

sursa: youtube (user – CinderellaVEVO)

sursa: youtube (user – filmsexpert)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

