best Christmas songsÎntre două sesiuni de curăţenie îmi fac ceva vreme şi pentru cea de-a doua semifinală a lui Best Christmas Songs, semifinală ce include piese cu John Lennon, Mahalia Jackson, Queen, The Drifters, Trans Siberian Orchestra şi Wham. Şi pentru că pe mine mă aşteaptă a doua sesiune de curăţenie şi nu se înghesuie nimeni să vină să mă ajute, nu am să mă mai întind prea mult la vorbă. Care sunt cele 6 piese din această semifinală puteţi descoperi în videoclipurile şi slideshow-urile de mai jos, sub care veţi găsi formularul de vot, în care nu trebuie decât să bifaţi piesele care vă plac şi să daţi click pe VOTE. Iar de votat se poate vota în ambele semifinale până vineri inclusiv. Astea fiind zise, vă spun spor la vot şi mă mut cu căţel, cu purcel şi cu aspirator în sufragerie.

sursa: youtube (user – johnlennon)

sursa: youtube (user – ChristmasTimeTV)

sursa: youtube (user – Ailsa Hosie)

sursa: youtube (user – theseeker8)

sursa: youtube (user – musicvideospartnine)

sursa: youtube (user – WhamVEVO)

Comentarii
  1. […] Best Christmas Songs – semifinala a II-a […]

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

