best Christmas songsMai e puţin până vom afla care este preferatul vostru din cele 70 de cântece care au fost aici la începutul lui Best Christmas Songs. Asta se va întâmpla exact de azi într-o săptămână, în ajunul Crăciunului, însă până să aflăm care este cel mai cel trebuie să trecem de cele două semifinale şi de finală. De această dată nu l-am mai lăsat pe random.org să distribuie piesele chiar după cum vrea el, le-am distribuit în 3 „urne”, în funcţie de locurile ocupate în precedenta etapă. Aşa se face că în fiecare din cele două semifinale vom avea câte două piese care au fost pe primul loc în etapa precedentă, câte două care au fost pe locul al doilea şi câte două care au fost pe trei. În finală vor merge primele trei clasate din fiecare grupă, iar de votat se va putea vota până vineri inclusiv în ambele grupe semifinale. Tot în privinţa votării, nu am de gând să vă supun la nu ştiu ce cazne acum, la spartul târgului, astfel că se va vota exact la fel ca în precedentele runde: la finalul postării veţi găsi un „buletin de vot” în care să bifaţi piesele care vă plac, iar apoi să daţi click pe VOTE. M-am întins cam mult la vorbă, aşa că ar fi timpul să vedem cum a decis random.org că ar trebui să fie în prima dintre semifinale: Chris Rea, Enya, Louis Armstrong, Tom Waits şi Trans Siberian Orchestra. Distribuţia v-am spus-o, videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor găsiţi mai jos, iar sub ele găsiţi formularul de vot. Iar mie nu îmi rămâne decât să vă zic spor la vot…şi să mă apuc de curăţenie 😦 .

sursa: youtube (user – Chantal666)

sursa: youtube (user – ItalyEnya)

sursa: youtube (user – Vladimir Pejovic)

sursa: youtube (user – abcdefdjykj)

sursa: youtube (user – MissHonaloochie)

sursa: youtube (user – Texan1701)

Comentarii
  1. […] Best Christmas Songs – semifinala I […]

  2. geanina spune:

    offff!
    cate schimbari pe aici! si m-am trezit asa de tarziu….:))
    dar mai bine asa decat niciodata…
    cu drag am ascultat Christmas songurile
    superb!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

