hotieCă poşta e o instituţie care îţi scoate peri albi, nu-i o noutate. Funcţionari mai acri decât cei mai muraţi castraveţi, timp pierdut cu grămada pe la ghişeele lor, plus o lipsă de promptitudine demnă de cartea recordurilor. Ei bine, eu când trimit ceva cuiva, am pretenţia ca acel ceva să şi ajungă la destinaţie, că doar de-aia plătesc. Culmea nesimţirii, nu? Din partea mea, fireşte, care am astfel de pretenţii aberante.

Acum mai bine de o săptămână am trimis patru plicuri conţinând CD-uri în patru colţuri de ţară. Le-am trimis pe toate odată, de la acelaşi oficiu poştal (cel cu numărul 9 din Cluj Napoca). După o săptămână şi un pic, două din ele nu au ajuns la destinaţie, cu toate că nu era nicidecum vorba de nişte localităţi izolate, de pe vreun vârf de munte, ba dimpotrivă, sunt două reşedinţe de judeţ. Adresele de pe plicuri erau scrise frumos la calculator, ca nu care cumva să existe scuza scrisului indescifrabil (deşi al meu numai indescifrabil nu e), iar plicurile conţineau cd-uri, erau premiile câştigate de cei care au votat la Rock 100. Acum, nu e vorba neapărat de valoare, că nu e ea nu ştiu cât de mare, dar stau şi mă întreb şi eu ca prostul: cei pe care îi plătim să ne ducă la destinaţie corespondenţa au ajuns să şi-o însuşească? Ştiu că nu suntem cea mai corectă naţie, dar parcă asta e prea de tot.

Cele două doamne tot îşi vor primi CD-urile (cu ceva întârziere, ce-i drept, şi s-ar putea să fie altele – în cazul în care nu mai găsesc ceea ce le trimisesem iniţial), dar cu siguranţă nu prin poştă. Pentru că, şi de ar fi să apelez la porumbei călători sau ar trebui să le duc personal, la serviciile Poştei Române nu voi mai apela veci.

Şi acum, că mi-am zis păsul, să trecem şi la muzică, adică la balade rock, care nu vor fi nici în această seară la radio, însă vor reveni de săptămâna viitoare.

sursa: youtube (user – nightwish5871)

sursa: youtube (user – Rathbone347)

sursa: youtube (user – 4shaken)

sursa: youtube (user – Rockfellia Darkmanor)

sursa: youtube (user – emedemetal)

sursa: youtube (user – amorphis88i)

Comentarii
  1. psi spune:

    răbdare… zic. umblă vorba în târg că poştaşii se fac brokeri de asigurare. să te ţii atunci distracţie! 😆
    eu am avut de aşteptat de la bucureşti o săptămână şi un pic pentru o carte. şi nişte bune zeci de minute de aşteptare, peste 30 deşi erau doar trei oameni în faţa mea… motiv pentru care voi apela la fan courier atunci când o să vreau să îmi bucur prietenii.

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

