au ramas

Care-s cele 28 de piese care vor merge mai departe se poate vedea în imaginea de mai sus. Cum am ajuns la ele, deja e o altă poveste, pentru că nici de această dată socoteala de acasă nu s-a potrivit cu ce am găsit în târg. Cum ziceam mai pe la începuturile topului, din fiecare grupă urmau să meargă direct mai departe primele două clasate, iar acestora aveau să li se alăture încă 8 piese dintre cele rămase, în ordinea numărului de voturi obţinute. Toate bune şi frumoase până am ajuns la a doua grupă, unde am dat peste 4 piese la egalitate pe primul loc; şi cum nu am ştiut cum să le departajez, am zis că cel mai corect ar fi să meargă toate patru mai departe. În grupa a treia o situaţie oarecum similară, cu două piese la egalitate pe al doilea loc, astfel că şi din acea grupă au mers mai departe trei piese. Şi au mai rămas 5 locuri vacante, pe care le-au ocupat piesele care au adunat cele mai multe voturi. Toate 28 sunt în imaginea de mai sus şi le veţi regăsi în „sferturile de finală” ale topului, care vor începe mâine şi vor ţine până vineri.

CHRISTMASDe mâine topul îşi va schimba puţin şi înfăţişarea, imaginea care îl va însoţi de aici încolo va fi cea pe care o puteţi vedea alături. Modalitatea de votare va rămâne neschimbată, vom avea la finalul fiecărei postări formularul în care vă puteţi bifa piesele preferate, indiferent câte sunt acestea, după care să daţi click pe VOTE. Prin urmare, cam asta este pentru azi. Ce surprize vă va rezerva random.org în privinţa alcătuirii grupelor, rămâne să vedem de mâine încolo. Şi pentru că aşa-i obiceiul casei şi nu se poate fără muzică aici, am să las şi aşa ceva; şi-am pus la un loc câteva din piesele pe care voturile voastre nu le-au dus mai departe în acest top şi pe care eu le-aş fi văzut măcar în sferturi (şi erau mai multe, dar mi-am zis să mă opresc la 8 din ele).

sursa: youtube (user – Katalin Oberhauser)

sursa: youtube (user – Halfshell)

sursa: youtube (user – Sašo Tominc)

sursa: youtube (user – The Christmas Card)

sursa: youtube (user – regnillip)

sursa: youtube (user – newwavedave67)

sursa: youtube (user – casual29)

sursa: youtube (user – Paul0X)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

