una dintr-o mie – 117

Posted: 26/11/2013 by Călin in best 1000 rock songs
Etichete:, , ,

Pentru că am fost tras de urechi din cauză că m-am cam lenevit zilele astea şi nu am mai postat nimic pe nicăieri, azi mi-am zis să postez ceva. Şi fiind 26, mi-am zis că nu ar fi rău să ascultăm piesa care se află pe locul 226 în topul din care extrag eu piesele pentru această rubrică. Iar acolo am găsit fix Wherever I May Roam cu Metallica. Pentru azi atât, dar mâine voi fi ceva mai gălăgios 😉 .

sursa: youtube (user – Warner Bros Records)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

