indie weekVoi fi mai puţin prezent astăzi, mai şters, mai discret, pentru că e ceaţă am o emisiune de înregistrat, emisiune care îmi cam dă ceva bătăi de cap. De fapt nu ea e cea care îmi dă bătăi de cap, unul din player-ele pe care le folosesc e cel care s-a hotărât să se joace cu nervii ei şi să „şifoneze” tot ce am înregistrat ieri; şi am înregistrat, nu glumă, iar azi trebuie să o iau de la capăt. Dar până să îmi iau inima în dinţi şi să mă re-apuc de înregistrarea emisiunii pentru miercuri seara, mai dăm împreună o raită prin muzica indie a anului 2012. Iar piesele la care m-am oprit pentru această repriză de indie (care s-ar putea să nu fie ultima şi să mai fie urmată de încă una, dar asta numai mâine) sunt:

  • The Henry Clay People – Hide
  • Easter Island – Frightened
  • Matisyahu – Sunshine
  • Passion Pit – Love Is Greed
  • Fang Island – Sisterly
  • Blonde Summer – Slow Days Fast Company
  • The Raveonettes – She Owns The Streets
  • Dinosaur Jr. – Watch the Corners

sursa: youtube (user – morphinex2)

sursa: youtube (user – if)

sursa: youtube (user – MatisyahuVEVO)

sursa: youtube (user – bipbipboom)

sursa: youtube (user – Sargent House)

sursa: youtube (user – BlondeSummer)

sursa: youtube (user – TheRaveonettesVEVO)

sursa: youtube (user – dinosaurjnr)

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

