rock 100 smallÎntre două zile nu-i decât o noapte, între două topuri nu-i decât… o săptămână. L-am „lichidat” vineri pe Rock 100, dar asta nu înseamnă că el s-a încheiat cu totul, pentru că se mai poate vota în toate cele 40 de grupe până vinerea viitoare inclusiv, după care mă voi pune la socotit şi întocmit clasamentul lui final. Pentru cei care nu aţi votat încă, link-uri către toate grupele lui Rock 100 se găsesc aici. Cam de astăzi în două săptămâni (probabil în prima duminică a lui decembrie) voi posta şi clasamentul final decis de toate voturile exprimate, şi tot cam atunci vom vedea şi cine sunt câştigătorii celor 4 CD-uri puse la bătaie, CD-uri cu muzică bună (Santana, Staind, Gotthard şi Dire Straits), care vor merge la patru dintre cei care au votat măcar la una din grupele lui Rock 100.

christmas 2Al doilea top, cel care va începe săptămâna viitoare, este cel care în ultimii doi ani s-a numit Topul celor mai frumoase cântece de Crăciun. S-a numit aşa pentru că tocmai am ajuns la concluzia că îi voi schimba numele ăsta lung şi nesfârşit. Nu ştiu cum îl va chema începând de anul ăsta, mă gândeam la Best Christmas Songs, dar dacă vă păleşte inspiraţia şi aveţi sugestii, ele sunt binevenite. Anul trecut am început foarte târziu acest top, prin 15 decembrie, şi a fost nevoie să îl cam comprim şi să îl fac la foc automat, astfel că anul ăsta nu am de gând să fac aceeaşi greşeală.

Ce piese vor intra în acest top? Fix cele pe care le veţi propune voi, cu specificaţia că cele care nu au nici o legătură cu Crăciunul nu vor ajunge nici măcar în grupele preliminare, pentru că le voi sorta. Şi nu va intra nici câştigătoarea de anul trecut, pentru că, oricât de frumoasă ar fi, mi-am zis că ar fi bine să stea 1 an pe tuşă. De acum încolo nu îmi rămâne decât să aştept propunerile voastre, pe care le puteţi lăsa în comentarii la această postare până vineri, 22 noiembrie. De asemenea, îmi rezerv dreptul de a adăuga şi alte piese la cele pe care le-aţi propus voi. Şi acum să ne amintim care au fost câştigătoarele celor două ediţii anterioare (Queen în 2011, Trans Siberian Orchestra în 2012).

sursa: youtube (user – Ailsa Hosie)

sursa: youtube (user – Atlantic Records)

Astea fiind zise, de-acum aştept propunerile voastre (atât piese pentru top, cât şi sugestii în privinţa numelui topului)

Comentarii
  1. […] dăruit clipe frumoase în oraşul meu, iar răgazul dintre două trenuri la cluj îl datorez lui călin. şi multe mai […]

  2. psi spune:

    ceva mai târziu decât mi-am propus aduc şi eu din ţara lui moş crăciuni trei piese:
    – marco hietala varpunen jouluaamuna
    – marco hietala enkeli taivaan
    – marco hietala ensimmainen joulu
    din irlanda pentru topul nostru:
    – enya celtic christmas
    -u2 i believe in father christmas
    din olanda:
    whitin temptations gothic christmas
    … şi mai revin. 😀

    • Călin spune:

      nu prea ştiu ce să fac cu U2. nu am nimic cu ei, dar fix piesa asta a mai fost propusă. cu Greg Lake, e drept, dar aş prefera parcă să nu fie piese în două sau mai multe interpretări. deocamdată am trecut-o acolo, dar probabil o voi scoate, că am mai procedat aşa şi cu o piesă de-a Enyei

      • psi spune:

        scoate-i fără reţinere! 😉 aşa a zis maya care s-a lipitt pe taste, aşa zic şi eu!

        • Călin spune:

          păi nu prea am reţineri, că dacă aşa am procedat în cazul unei piese, mi se pare corect să aplic acelaşi tratament în toate cazurile. pe lângă asta, nu văd ce rost ar avea să mă trezescu cu 10 de Have Yourself A Merry Little Christmas în top. prima propusă rămâne, restul, în anii care-or veni, dacă om mai fi pe aici 😉

  3. […] dăruit clipe frumoase în oraşul meu, iar răgazul dintre două trenuri la cluj îl datorez lui călin. şi multe mai […]

  4. Andrei spune:

    Cum se procedeaza? Cate propuneri putem face?
    Deocamdata las doar cateva:
    Twisted Sister – Oh Come All Ye Faithful
    The Killers – Don’t Shoot Me Santa
    Extreme – Christmas Time Again
    Dave Matthews Band – The Christmas Song
    Blink-182 – I Won’t Be Home for Christmas
    Smashing Pumpkins – Christmastime

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

