Eram cât se poate de tentat să sar peste ziua de azi, să mă fac că plouă şi să mai postez ceva doar mâine. Doar că nu se poate, şi dacă nu se poate, înseamnă că trebuie să postez ceva. De ce nu se poate? În primul rând din cauza lui.

sursa: youtube (user – styxxx777)

În 1928 se năştea compozitorul italian Ennio Morricone, cunoscut îndeosebi pentru muzica pe care a compus-o pentru un număr impresionant de filme.

sursa: youtube (user – dealbnebun)

sursa: youtube (user – fractaldeio)

sursa: youtube (user – neferzix)

sursa: youtube (user – Don Kanalje)

În 1947 se năştea Greg Lake, component al formaţiilor King Crimson şi Emerson, Lake and Palmer.

sursa: youtube (user – architectsunited)

sursa: youtube (user – iraklisv1)

sursa: youtube (user – CaptainJimKirk)

Şi-ar mai fi câteva nume de care aş fi putut aminti, dar cele de mai sus mi s-au părut cele mai importante şi am preferat să mă opresc doar la ele.

Comentarii
  1. caminegrus spune:

    Si clasicul „Once Upon a Time in America” ?

    • Călin spune:

      dacă era după mine, aţi fi avut câteva ore de muzică de-a dumnealui. dar totuşi trebuie să mă limitez, iar asta…am sărit-o. din greşeală, recunosc 🙂

  2. Cafea & Ennio Morricone, o combinaţie care face dimineaţa să zâmbească 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

