E din nou sâmbătă, iar dacă e sâmbătă ne va însoţi în cele ce urmează muzica celor de la Queen. Albumul „Queen II”, cel de-al doilea album al trupei, a fost lansat doar în martie 1974, deşi piesele albumului fuseseră înregistrate încă din august 1973. Cele două feţe ale LP-ului original au fost etichetate ca „faţa albă” şi faţa neagră” (în loc de convenţionalele „faţa 1″ şi faţa 2” sau „faţa A” şi „faţa B”), beneficiind fiecare de o imagine distinctă, în care membrii trupei sunt îmbrăcaţi în negru, respectiv în alb. „Queen II” este unul dintre cele mai puţin cunoscute albume ale trupei şi este, în acelaşi timp, un album concept; dacă faţa albă conţine piese mai emoţionale, pe faţa neagră este vorba aproape exclusiv despre fantezie, temele abordate fiind mai întunecate. Din cele 11 piese de pe acest album vă propun să ascultaţi în cele ce urmează „Father to Son”, „White Queen (As It Began)”, „Some Day One Day”, „Ogre Battle”, „The March of the Black Queen” şi „Seven Seas of Rhye”. Pentru ziua de astăzi cred că asta este tot, poate că ne vom întâlni şi mâine, dar asta numai dacă nu îmi voi lua lumea în cap, adică dacă nu mă voi călători cine ştie pe unde. Să vă fie ziua frumoasă!

sursa: youtube (user – ACFSSM)

sursa: youtube (user – TaylorMayed07)

sursa: youtube (user – ACFSSM)

sursa: youtube (user – Gillan91)

sursa: youtube (user – merygore666)

sursa: youtube (user – lendsy)

Vă invit să treceţi şi pe la luna pătrată, ana maria, octocat, lili3d, schtiel, vultureşti, teo negură, marius, meşterul manole, memyselfandela sau max peter

Comentarii
  1. […] Child again, Clipe de Cluj,  Colţu cu muzică, Gabriela Savitsky, George, Ioan Usca, Mirela Pete, Robert, Schtiel, Shayna Rate this: Share […]

  2. […] Luna, Dana, Teo, Colțul cu muzică […]

  3. […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  4. […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  5. […] Voicu, Colectionara, Coltu, Florentina, Freestar, G1B2I3, Mesterul, Ulise, Zamfir 45.958950 23.570869 Share […]

  6. Alex spune:

    Minunaţi! Deosebiţi din toate punctele de vedere!

    Mi-am amintit că în clasa a IX-a, acum mai bine de 25 de ani, pe banca mea am găsit scris cu litere mari, impecabil caligrafiate: QUEEN. Şi-atunci am auzit de ei prima data….

  7. […] Luna, Teo, Colțul cu muzică, Icepickk Like this:LikeOne blogger likes this […]

  8. […] Vania, Manole, Flavius, Gabriela, Rata, Zamfir, Colțu, Adi Related Articles Share About Author […]

  9. […] Innerspacejournal, Icepickk, Coltu,  Teo Negura. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe […]

  10. Atât de târziu (sau teribil de devreme) am reuşit să ascult melodiile. Multumesc pentru ele, au venit la fix şi mi-au picat bine. Dar vorba cuiva de mai sus – muzica asta nu se discută, se ascultă. Noapte bună şi mâine relaxare plăcută

  11. Andreotti spune:

    ei, mai lasa putin treburile si maine preumbla-te pe undeva!…sa ai o duminica frumoasa!!!!!!!!!!!!!

  12. […] Colţu cu muzică, G1b2i3, George, Ioan Usca, Mirela Pete, Robert, Schtiel, Shayna Rate this: Share […]

  13. geanina spune:

    nu stiu cat de cunoscut sau nu este albumul! nu exista piesa de la Queen care mie sa nu-mi placa! sunt extraordinari. seara faina….:)

  14. […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  15. Luna patrata spune:

    Ce as putea sa comentez cand e vorba despre Queen? Cuvintele sunt atat de putine si de neinsemnate in unele cazuri incat mai bine nu le folosesc…

  16. […] Coltu, Daurel, Florina, G1B2I3, Mesterul, Pensionarul, Ulise, Zamfir 45.958950 23.570869 Share this:FacebookTwitterDiggEmailPrintStumbleUponLinkedInRedditLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  17. romanianstampnews spune:

    Aşa ceva nu se discută, se ascultă. 😉

  18. Monsieur , știi că acest post merită , din partea mea , mai mult decât un like , dar nu se permite , așa că rămânem la unul , eu i-aș fi dat 100 , dar … 😀

  19. Teo Negură spune:

    In ceea ce-i priveste, mi-e imposibil sa zic ca am o preferata anume, pentru ca sunt foarte multe care imi plac la nebunie… Totusi, printre ele, „Don’t stop me now” si, desigur, „Bohemian rhapsody”, dar vai, si-atatea altele, sunt la loc de cinste 🙂
    Zi faina, Caline!

  20. Multumiri pentru muzica!!! Sa ai o sambata frumoasa Caline!!!

  21. Un album foarte bun , dar deja cu totii stim asta , dar melodia care-mi place cel mai mult din album este Father to Son … wekend placut tuturor…

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.