picătura de suflet – 74

Posted: 04/04/2012 by Călin in matinale
Etichete:, , , , ,
Celei care pleacă

Tu crezi c-a fost iubire-adevărată…
Eu cred c-a fost o scurtă nebunie…
Dar ce anume-a fost,
Ce-am vrut să fie
Noi nu vom şti-o poate niciodată…

A fost un vis trăit pe-un ţărm de mare.
Un cântec trist, adus din alte ţări
De nişte păsări albe – călătoare
Pe-albastrul răzvrătit al altor mări
Un cântec trist, adus de marinarii
Sosiţi din Boston,
Norfolk
Şi New York,
Un cântec trist, ce-l cântă-ades pescarii
Când pleaca-n larg şi nu se mai întorc.
Şi-a fost refrenul unor triolete
Cu care-alt’dată un poet din Nord,
Pe marginile albului fiord,
Cerşea iubirea blondelor cochete…

A fost un vis,
Un vers,
O melodie,
Ce n-am cântat-o, poate, niciodată…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Tu crezi c-a fost iubire-adevărată?…
Eu cred c-a fost o scurtă nebunie!

                      Ion Minulescu

sursa: youtube (user – trichoone)

Nu ar strica să treceţi şi pe la luna pătrată, marius bota, teo negură, max peter, qedeu, meşterul manole sau vultureşti

Comentarii
  1. anastasia spune:

    da, da.. Macedonski. Vreau şi eu!

  2. crisaa spune:

    Îl ador pe Minulescu!!Această picătură mi-a vibrat sufletul și trupul …. muzica , minunată… ca-ntotdeauna …

    • Călin spune:

      ca întotdeauna, eu sunt rămas rău în urmă cu răspunsul la comentarii 🙂 . mă bucur că a ajuns acolo unde trebuie picătura asta.

  3. QED spune:

    Cineva spunea ca iubirea nu poate fara nebunie. Minulescu e bun, dar a uitat ca nebunia este umbra iubirii. Deci a fost iubire si nebunie.

    • Călin spune:

      nu ştiu dacă nu poate iubirea fără nebunie, cineva zicea mai devreme că între dragoste şi nebunie e greu să găseşti o linie de demarcaţie; aşa că, hai să zicem că iubirea e cea mai frumoasă nebunie posibilă 🙂

  4. Marius Bota spune:

    Asa cum spunea si Alya, finalul e „nebun ” tare. Si cred ca nebunia dragostei, nu e rea uneori, pentru ca iubesti fara sa intelegi de ce, iar altii nu te inteleg nici atat, dar noi iubim in continuare!1 Si bine facem!

  5. marian spune:

    Pentru toti iubitorii versurilor lui Minulescu….RESPECT !!!

    • Călin spune:

      bag de seamă că te numeri printre ei 🙂

      • marian spune:

        Prietene , fara sa ma laud dar, iti pot recita din memorie, peste douazeci de poezii de ale lui Ion Minulescu…la orice ora din zi sau noapte !Sa sti ca si proza sa este desavarsita . In afara de ” Corijent la Limba Romana ” am citit cu reala placere nuvelele din ciclul ” Cetitile …noaptea ” .”Omul cu inima de aur”…este exceptionala si ti-o recomand cu drag deoarece , te caracterizeaza perfect stimate Calin .

        • Călin spune:

          Voi citi, de asta poţi fi sigur, mai ales că sunt un devorator de cărţi. Iar „Omul cu inima de aur” nu ştiu în ce măsură mă caracterizează, dar inimă sigur am; că o fi ea de aur, că nu o fi, asta nu mai sunt eu în măsură să spun. Oricum, mi-ai trântit un compliment de m-ai lăsat cu gura căscată. Mulţumesc, prietene!

  6. […] motek linkping cristi vania silence mirela calin schtiel vizualw ROXANA lilli Rate this: Share […]

  7. […] Colţul cu muzică, Dana, Luna, Teo […]

  8. romanianstampnews spune:

    Mă faci să-mi aduc aminte de anii de liceu… 😉

  9. Teo Negură spune:

    Acum, ca ai ajuns la Minulescu, ma duce gandul la Macedonski si la rondeluri, ce zici, ne pregatesti pe viitor si asa ceva? 🙂

  10. Luna patrata spune:

    Chiar ma intrebam cand vei ajunge si la Minulescu. 🙂 Imi place mult finalul. 😉

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

