ghiveci de început de sfîrşit. de săptămînă

Posted: 27/01/2012 by Călin in muzici amestecate
Etichete:, , , , , , , ,

nu ştiu cum, dar am pus unul lîngă altul cîteva minute, suficiente cît să încropesc o postare din asta „trăznet”, iar cînd spun „trăznet” mă refer strict la timpul necesar pentru a o pregăti. cele 6 piese care reprezintă ingredientele ghiveciului muzical de azi sînt interpretate de Steve Harley & Cockney Rebel („Sebastian„), Mike Oldfield şi Pepsi DeMacque („Man In The Rain„), America („Last Unicorn„), Goo Goo Dolls („Iris„), Rammstein („Ochne Dich„) şi Alice Cooper („Poison„). în final va fi şi o a şaptea piesă, pe care am să vă las să o descoperiţi singuri şi care este pe post de urare.

sursa: youtube (user – tibi928)

sursa: youtube (user – CapitaineNemo)

sursa: youtube (user – pingolfin)

sursa: youtube (user – thegoogoodolls)

sursa: youtube (user – MolesterSheep)

sursa: youtube (user – AliceCooperVEVO)

astea fiind zise, vă doresc să…

sursa: youtube (user – BonJoviVEVO)

dacă aveţi vreme poate daţi o raită şi pe la vultureşti, teo negură, meşterul manole, luna pătrată, peterandroxa, vizualw, lili3d, gabryelle, schtiel, kadia, melly, geanina, cristi

Comentarii
  1. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar): Coltu, Cosmin, G1B2I3, Gabi Savitsky, Innerspace, Luna Patrata, Max, Mesterul Manole,  Zina. […]

  2. […] Luna, Mădălina, Colțul cu muzică […]

  3. […] Androxa, Colţu cu muzică, Convieţuire, Dallina, Daurel, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Ragnar, Robert, Schtiel, Teo […]

  4. […] Savitsky,   Coltu,   Madalina,  Innerspacejournal,   Mesterul,   Alecu Racoviceanu,   Teo Negura,  Alex […]

  5. Alex spune:

    Dacă ar fi să aleg după amintiri, l-aş alege pe Alice „Cu păr” :-), că tare mai mă distra mutra lui în acest videoclip. Am să aleg totuşi Rammstein pentru melodia lor frumoasă.

    Week-end plăcut, dragă Călin! 🙂

    • Călin spune:

      Alice ăsta, cu sau fără păr, a scos o pisă tare faină, dar de aş fi pus în situaţia să aleg din cele 6 (sau 7, dar Bon Jovi oricum nu intră în discuţie), cred că şi eu aş opta pentru altceva 🙂 . un weekend frumos să ai, Alex!

  6. Kadia spune:

    Rammstein!!!!!! “Ochne Dich“, desi nici pe restul nu le-as da la o parte 🙂

  7. marian spune:

    Da , dar Alice Cooper cu al sau Poison …merita sa fie citat mai inaintea celorlalti . Nu ca-mi place mie ….dar chiar ca-mi place si merita frate. Have a nice day, frate Calin ca eu dupa ce am tras trei zile la lopata{ am avut zapada de aproape 1 metru si pe strada si mai ales in curte unde s-a putut troienii mai bine ,plus viscolul de rigoare pe care banuiesc ca l-ati avut si voi in Cluj ] nu mai sint in stare nici sa mor suficient …barbateste.Poate ….babeste !O seara buna clujenilor!

    • Călin spune:

      noi nu am avut de dat la lopată, la noi ninge frumos, fără vînt şi fără lopătarul-şef de la guvern, care e tot mai penibil pe zi ce trece. noi chiar nu ştim ce-i ăla viscol, Clujul stă cuminte aici între dealuri, ferit de viscol, de boc şi de alte nenorociri 😉 . o seară bună şi ţie la 2 din dimineaţă!

  8. […] ghiveci de început de sfîrşit. de săptămînă […]

  9. schtiel spune:

    rammstein uber alles 😆

  10. […] Androxa, Atlantisra, Carla, Colţu cu muzică, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Peter, Ragnar, Robert, Rokssana, Schtiel, Shayna, Theodora, […]

  11. […] vizualw vania lilli gabryellehelen calin Advertisement GA_googleAddAttr("AdOpt", "1"); GA_googleAddAttr("Origin", "other"); […]

  12. Lavi H. spune:

    frumoase melodii 🙂

  13. Mirela spune:

    Excelent inceput de sfarsit de saptamana! N-am diacriticele la mine, nu-i bai, asa-i? Stiu ca te intorci mai pe seara, asa ca zi buna si …Hai s-ascult eu mai ales niste nemti, ca m-a innebunit Xaba cu nemtii de la Lacrimosa (el, ca ea e finlandeza, parca…), da-mi plac! E, Rammstein sunt de-ai mei, ma bucur sa-i intalnesc aici. 😉
    Spor, Calin! 🙂

    • Călin spune:

      da, mai pe seară bine mă întorc, adică ultimul focus se va încheia pe la 10 jumate, iar eu o să ajung acasă după 11 bine, dacă nu chiar mîine, că poate mai stau la o poveste şi la o bere cu moderatorul. aşa că, o zi faină, urmată de o seară pe măsură!

  14. Luna patrata spune:

    Immmmm, Alice Cooper! ( nu prea am eu vorbele la mine) 😀

  15. Iulia Kelt spune:

    Pff, ce de-a muzică bună azi pe la tine pe-aici… Greu mă hotărăsc la o alegere… 🙂

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

