Dacă e joi, atunci e ziua în care ne întoarcem în timp şi ascultăm muzica anilor ’50-’60, piese care, în pofida scurgerii timpului, au rămas la fel de tinere. „Bătaie” mare pentru al doilea loc săptămâna trecută între Nina Simone şi Neil Sedaka, câştig de cauză având în cele din urmă Nina Simone. În privinţa primului şi ultimului loc nu au existat deloc dubii, ele fiind adjudecate fără drept de apel de Nat King Cole şi Little Eva. Clasamentul ediţiei precedente îl puteţi vedea în imaginea alăturată, clasament rezultat din punerea laolaltă a celor 20 de voturi, pentru care le mulţumesc tuturor celor care au trecut pe la „secţia de votare”. Iar dacă voturile voastre aşa au decis, înseamnă că mai mergem încă o dată mai departe cu Nat King Cole şi Nina Simone, iar pentru această ediţie le punem alături propunerile venite de la psi şi cella, adică piese interpretate de Etta James şi încă o dată Nina Simone. Lista celor patru piese pentru care puteţi vota până miercurea viitoare o găsiţi ceva mai jos, urmată, ca întotdeauna, de videoclipuri sau slideshow-uri ale pieselor; tot până miercuri aştept şi propunerile voastre, care trebuie să fie piese al căror „certificat de naştere” să dateze dinainte de 1975. Cam atât deocamdată, poate ne vom întâlni şi mai pe seară, dacă a fi să fie; dacă nu, ne întâlnim mâine, la topul cu muzică europeană.

  • Nina Simone – „Feeling Good”
  • Etta James – „At Last”
  • Nina Simone – „Sinnerman”
  • Nat King Cole – „Unforgettable”

sursa: youtube (user – Theodor Koporec)

sursa: youtube (user – yoawkeod)

sursa: youtube (user – lundgreen)

sursa: youtube (user – rolddogojazz)

La o porţie de muzică veche îi invit şi pe zinnaida, indiferent, geanina, luna pătrată, meşterul manole, max peter, doru, roxana, cristi, pishky, octocat, alt cer senin, freestar, ştefania, anastasia, melly, crisa, zamfir, teo negură, hijo de algo, schtiel, lili3d, DAP, dar nu numai pe ei, pentru că orice altcineva e binevenit.

Comentarii
  1. Andrei spune:

    Sinnerman cu Nina si sustin Janis Joplin.

  2. indiferent spune:

    Nat King Cole …

  3. anastasia spune:

    cam greu astăzi…
    adaugă un vot pentru Nina Simone – “Feeling Good”
    o zi frumoasă!

  4. lili3d spune:

    Nina Simone – Feeling Good

  5. psi spune:

    votul meu merge către…. etta james, desigur! și susțin janis joplin!
    seară bună să fie la tine, călin!

  6. crisaa spune:

    Sunt fidelă :)…Unforgettable, that’s what you are….Unforgettable though near or far … 😉

    • Călin spune:

      să îţi mai zic şi eu câteva versuri din cântec? nee, nu îţi zic, mă limitez la a mai trece un vot în contul lui Nat King Cole. să-ţi fie noaptea senină!

      • crisaa spune:

        Amu:) dacă dorești …este la liber 🙂 …ador această melodie
        Ufff …este la fel de senină ca noaptea trecuta 🙂

        • Călin spune:

          cum mama minunii e senin? aici plouă de azi-dimineaţă, şi nu dă semne că ar avea chef să se oprească…

        • Călin spune:

          m-am făcut că plouă (legat de versuri); de fapt, chiar plouă 😀

          • crisaa spune:

            Ehh la mare este senin , dar cred că de mâine o să îmi trimiți și mie ceva picături de ploaie ..mi-ar face bine 😉
            P.S. Am observat , dar îmi ești drag , și am să mă prefac că plouă și la mine 🙂 😀

          • Călin spune:

            de la Cluj vine ploaia, nu??? acuma, depinde şi ce decide responsabilul cu vremea 🙂
            mă abţin să comentez la P.S. 😀

          • crisaa spune:

            De la Cluj vine 🙂 că de ruși ne-a ajuns :)))
            Hmm , apăi dacă ai pile la responsabilul cu vremea ..pune și tu o vorbă buna 😉 poate am șanse de ceva picături 😛

            P.S. Hmmm se aprobă abținerea 😛

          • Călin spune:

            nu aş zice că am pile, aşa că nu pot promite decât o picătură…de suflet, la ora 9 dimineaţa

          • crisaa spune:

            Sunt foarte mulțumită de promisiunea făcută 🙂 . Mulțam fain …chiar întreba râulețul meu când îi mai aduc o picătură de …suflet de la tine :)!
            Seara lină îți doresc !!

          • Călin spune:

            azi va fi o picătură, fix la 9 dimineaţa; după aia, mai vedem; hai, fugi la somn, că e mâine de o oră şi jumătate 😉

  7. Stefania spune:

    Nat King Cole – Unforgettable, este alegerea mea, Calin si sutin propunerea lui Cristi, Roy Orbison – Only The Lonely.
    O seara minunata iti doresc, Calin, cu mult drag! 🙂

  8. Luna patrata spune:

    Nat King Cole – “Unforgettable”

  9. geanina spune:

    ciaooo!
    votul meu merge la Etta James – “At Last”
    pa! 🙂

  10. Cristi spune:

    Votez N.K.Cole si propun Roy Orbison.

  11. Aș alege amândouă melodiile Ninei Simone, dar cred că dacă ar trebui să aleg dintre ele – aș rămâne la Sinnerman. Susțin propunerea Janis Joplin. O zi frumoasă … chiar dacă plouă, de la Deva

  12. Alexandra spune:

    Votez din nou Nina Simone cu „Sinnerman” si propun Janis Joplin cu „Cry Baby”

  13. vacitim spune:

    Abia ce m-am decis ca azi sunt optimist și previzibil. Prin urmare, votez pe Nat King Cole. Zi optimista!

  14. Pishky spune:

    Pe azi spun Etta James!

  15. CELLA spune:

    asta-i chiar.. g r e u !!! rău !!!
    chiar n=am cum, măi.. 😦
    dacă promiți că le mai postezi și data viitoare îi top pe fete
    îl votez azi pe Nat King Cole că-i de–a .. Unforgettable
    dacă nu.. nu ! 😛

    • Călin spune:

      voi l-aţi făcut aşa, cu mânuţele voastre 🙂 . de promis nu am cum să promit ceva, vor merge ca de obicei primele două mai departe, iar propunerile tot voi le faceţi; cu menţiunea că Nat King Cole, dacă va câştiga iar, nu va mai merge mai departe (ar fi a patra săptămână pe primul loc), şi atunci vor merge locurile 2 şi 3 mai departe. deocamdată nu îmi rămâne decât să notez primul vot pentru Unforgettable. zi faină la tine!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.