picătura de suflet – 81

Posted: 12/04/2012 by Călin in matinale
Etichete:, , , , , ,
Dezâmblânzirea

De mult negru mă albisem
De mult soare mă-nnoptasem
De mult viu mă mult murisem
Din visare mă aflasem
Vino tu cu tine toată
Ca să-ntruchipăm o roată
Vino tu fără de tine
Ca să fiu cu mine, mine
O răsai, răsai, răsai
Pe infernul meu, un rai
O rămâi, rămâi, rămâi
Palma bate-mi-o în cui
Pe crucea de carne
Când lumea adoarme.

          Nichita Stănescu

sursa: youtube (user – leotrit1)

Vă invit să treceţi şi pe la teo negură, meşterul manole, luna pătrată, hijo de algo, vizualw, marius bota, vultureşti, geanina, qedeu

Comentarii
  1. Numai cu plopii te mai pot iubi,
    Numai cu ramul te mai pot cuprinde.
    In mine vine iarba peste zi
    Si simturile toate mi le-aprinde.

    Sangele meu s-a plictisit. De-acum
    Doar pasarea mai vine sa ma zboare.
    Stiu sa-ti invat venirea dupa cum
    Ninge in prima zi de ianuare.

    Copil corupt de un instinct divin,
    Lumina ta in stele azi o sufar.
    Te-nchipui dupa starea unui crin,
    Te pierd dupa vointa unui nufar.

    Nu-mi mai saruta pleoapa nici un zeu,
    Norii imi fac transfuzii de candoare.
    De se exprima teii-n locul meu –
    Tu esti, iubito, ziua lor de floare.

    Arcadie Suceveanu – Duminica de floare

  2. […] Dana,  Teo, Colțul cu muzică Like this:LikeBe the first to like this […]

  3. […] Negura, Coltu,  Mesterul. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the […]

  4. […] Coltu, Luna Patrata, Mesterul Manole 45.958950 23.570869 Share this:FacebookTwitterDiggEmailPrintStumbleUponLinkedInRedditLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  5. Pishky spune:

    ca de obicei poeziile tale si melodiile care le alegi imi incalzesc gandul, iar aceasta picatura de suflet nu este mai prejos 🙂
    Zi faina!

  6. Doru spune:

    De câte ori citesc Nichita de-atâtea ori îmi amintesc de punerea genunchiului în pietre …
    Mulţumescu-ţi, boier dumneavoastră!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.