sursa: youtube (user – famousvim26)

400…Acum am constatat şi eu că am trecut, prin intermediul matinalelor de azi dimineaţă, de 400 de postări. S-ar impune vreun tort, lumânări sau altele de acelaşi fel? Chiar nu cred că e cazul, ăsta  îmi pare a fi cel mai nesemnificativ lucru cu putinţă, oricum nu am nici măcar o umbră de chef de sărbătoreli, de festivisme inutile, aşa că vă propun să mergem mai departe. După o pauză de o săptămână bună am revenit cu obişnuitele topuri, cele 5 cu care probabil v-aţi obişnuit de-acum şi pe care le veţi găsi aici de luni până vineri. E foarte probabil ca în cursul săptămânii aceste topuri să rămână singurele care să vă ţină companie în colţ, pentru că la matinale intenţionez să renunţ (cel puţin pentru o vreme), versuri de-ale mele cu siguranţă nu vor mai fi, pentru că mi-am promis că nu voi mai scrie, iar alte genuri de postări nu prea îşi au rostul pe aici. Doar zilele de sâmbătă şi duminică vor fi puţin altfel, dar şi acestea vor fi destinate exclusiv muzicii, urmând să continui „serialele” dedicate albumelor trupei Pink Floyd şi celor mai bune albume de hard rock.

Am început această postare cu Kansas, iar aceasta înseamnă că într-un final s-a găsit cineva care să îi detroneze pe britanicii de la Queen de pe primul loc; şi nu numai că au fost detronaţi, dar au ajuns pe locul al treilea, ceea ce înseamnă că ne vom despărţi de ei, urmând să mergem mai departe cu trupele aflate pe primele două locuri ale clasamentului, pe care îl găsiţi în imaginea de mai sus. Pentru această săptămână am pus alături pieselor din fruntea clasamentului, interpretate de Kansas şi AC/DC, alte două piese, care aparţin trupelor Alice Cooper şi Guns N’Roses. Lista completă a celor patru piese, pentru care puteţi vota până duminică inclusiv, o găsiţi ceva mai jos, urmată ca întotdeauna de videoclipuri sau slideshow-uri ale acestora.

Înainte să ne despărţim aş vrea să revin puţin la regulile din topurile de aici, mai ales că venim după o pauză şi au apărut şi ceva modificări faţă de ediţiile precedente (nu e vorba neapărat de modificări, e mai degrabă o revenire la unele obiceiuri de anul trecut):

  • voturile voastre vor fi trimise printr-un mesaj la această postare, care mesaj trebuie să includă doar piesa pe care o preferaţi din cele patru ale ediţiei respective;
  • fiecare din cei care votează poate să facă o propunere pentru ediţia următoare a topului; piesele nou intrate în top vor fi alese dintre aceste propuneri, în funcţie de numărul de susţinători pe care îi adună (iar în caz de egalitate va avea câştig de cauză propunerea care a fost făcută mai devreme. Propunerile nu sunt nicidecum obligatorii, cei care nu vor să facă o propunere pot susţine una din piesele propuse de altcineva sau pot să se limiteze la vot.

Cam asta a fost pentru astăzi, mâine vă aştept la topul dedicat muzicii româneşti; să vă fie tuturor seara frumoasă!

  • Guns N’Roses – „Sweet Child O’Mine”
  • AC/DC – „Highway To Hell”
  • Alice Cooper – „Poison”
  • Kansas – „Dust In The Wind”

sursa: youtube (user – GunsNRosesVEVO)

sursa: youtube (user – acdcVEVO)

sursa: youtube (user – AliceCooperVEVO)

sursa: youtube (user – kansasVEVO)

La o porţie de muzică şi la vot îi invit şi pe meşterul manole, luna beteluna, melly, luna pătrată geanina, ştefania, androxa, vultureşti, zinnaida, cella, dana, cristi, gabryelle, octocat, pandhoraapsi-wordspeter, pishky, theodora, shogunu’, diverse, vizualwrokssana, anastasiakadia, alexlili3d, blonda ironicăoana, thuryphozone, bineînţeles că şi pe traficantul cu hituri teo negură, dar nu numai pe ei, pentru că oricine este binevenit.

Comentarii
  1. Dana spune:

    Azi un vot pentru AC/DC. Zile „curentate” să ai! 🙂

  2. romanianstampnews spune:

    Las şi eu un vot pentru AC/DC… 🙂

  3. […] doua destine si opinii pt. scolitul pe afara. Vespasian. – – – – – – – – – Colţul cu muzică, Teo, Luna, Mădălina Like this:LikeBe the first to like this […]

  4. cammely spune:

    Indubitabil: Guns N’Roses – “Sweet Child O’Mine”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆

  5. Pishky spune:

    un colt ce mi-a facut dimineata mai frumoasa…si pentru ca votul meu s-a cam indreptat de prea mult ori spre Kansas.. am se va indrepta spre Guns N’Roses..Toate cele bune

    • Călin spune:

      un colţ în care eşti întotdeauna binevenită şi va încerca de fiecare dată să facă dimineţile mai frumoase. mulţumesc pentru popas şi vot,o zi bună să ai!

  6. […] Coltu, Teo Negura,  Mesterul,  Innerspacejournal,  Madalina,  Iulisa,  Fewstuff. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  7. oanaclara spune:

    Pai tort nu cred ca e cazul sa faci, dar urari de bine poti primi. La cat mai multe postari interesante si vizitatori din plin sa le citeasca!
    In seara asta am picat in butoiul cu melancolie si consider ca toti suntem doar colb in bataia vantului, deci votul meu e :
    Kansas – “Dust In The Wind”

  8. Doru spune:

    Alice Cooper, boier dumneavoastră!
    Cele bune să se adune şi cer senin deasupra-ţi!

  9. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  10. Laura spune:

    Votul meu merge la Guns! E povestea aia cu primele iubiri care nu se uita:)))

  11. Cristi spune:

    Votez cu Alice Cooper! La cat mai multe postari!

    • Călin spune:

      Mulţumesc, Cristi, deşi nu ştiu cât de multe vor mai fi, pentru că în ultima vreme mă bate tot mereu gândul să o las baltă; până la urmă, vom vedea, deocamdată mai merge. S-a notat votul tău, mulţumesc de popas şi o seară faină să ai!

  12. […] Recomandări: Colţu cu muzică, G1b2i3, Gabrielle, George, Ioan Usca, Mirela, Max Peter, Robert,  Shayna. Rate this: Share this:TwitterFacebookEmailLinkedInMai multStumbleUponPrintDiggRedditLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  13. psi spune:

    votul meu merce către puşti şi trandafiri! 😀 seară bună!

  14. geanina spune:

    ciaoooooooo…
    vaiii cati de o ti am lasat!
    votul meu merge la
    Kansas – “Dust In The Wind” 🙂
    ce dor imi era de propuneri….

    • Călin spune:

      Sunt vreo opt de „o”, dacă bine i-am numărat eu; poate că ţi-o fi fost dor de topuri, cine ştie…
      Am notat votul tău, ce s-a dus în vânt, am notat şi propunerea cu Boston şi îţi mulţumesc pentru amândouă. O seară faină!

  15. phozone spune:

    Alice Cooper – “Poison”

  16. Iulia Kelt spune:

    votul meu e așa: Kansas:)

  17. […] Coltu, Cris-Mary, Fewstuff, G1B2I3, Iulisa, Luna Patrata, Mesterul Manole 45.958950 23.570869 Share this:FacebookTwitterDiggEmailPrintStumbleUponLinkedInRedditLike this:LikeBe the first to like this post. […]

  18. diverse spune:

    Aleg Kansas – “Dust In The Wind” 🙂
    Seara buna!

  19. shogunu' spune:

    G’N’R.
    Banzai!

  20. Teo Negură spune:

    Azi am o dispozitie pentru Guns, desi imi place la nebunie si Kansas mai ales, dintre ceilalti 🙂 La cat mai multe postari precum aceasta, Caline, sa-ti fie coltul plin de muzici bune! 🙂

    • Călin spune:

      Mulţam, Teo, e foarte probabil să nu mai rămână decât postări cu muzici pe aici, iar pe celelalte să le las deoparte. Dacă dispoziţia ta spune Guns, atunci nu îmi rămâne decât să notez primul vot pentru „Sweet Child O’Mine”. Mulţumescu-ţi pentru popas şi vot!

      • Teo Negură spune:

        Ar fi mare, mare pacat sa renunti la matinalele versuri frumoase 😉 Eu comentez mai rar, ca nu am timp, dar asta nu inseamna ca nu citesc, cand pot. Nu face greseala asta, sa renunti fara sa-ntrebi, parerea mea…

        • Călin spune:

          O vreme oricum voi renunţa la tot ce înseamnă versuri (cel puţin la ale mele definitiv), cu matinalele văd eu ce şi cum voi face, dar deocamdată le voi lăsa deoparte; poate o săptămână, poate două, poate mai mult, văd eu…

  21. lunabeteluna spune:

    Intreband oamenii ce melodii ar alege la inmormantare, multi au raspuns fie Stairway to heaven sau Highway to hell…bine, eu am raspuns primu :)) dar cat timp mai respir, mergem pe al doilea. Si ca propunere, azi mi-e dor de:

    • Călin spune:

      „Dust In the Wind” ce are, nu ar merge lângă celelalte două? Până la urmă, cam asta suntem. Dacă zici că mergi pe a doua variantă, înseamnă că-s nevoit să notez al doilea vot pentru AC/DC. Mulţumesc pentru popasul prin secţia mea de votare.

  22. Luna patrata spune:

    AC/DC – “Highway To Hell”

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.