matinale – 52

Posted: 29/02/2012 by Călin in matinale
Etichete:, , , , ,
Iubire

Iubeşti – când ulciorul de-aramă
se umple pe rând, de la sine
aproape, de flori şi de toamnă,
de foc, de-anotimpul din vine.

Iubeşti – când suavă icoana
ce-ţi faci, în durere prin veac
o tii înrămată, ca-n rana
străvechiului verde copac.

Iubeşti – când sub timpuri prin sumbre
vâltori, unde nu ajung sorii,
te-avânţi să culegi printre umbre
bălaiul surâs al comorii.

Iubeşti – când simţiri se deşteaptă
că-n lume doar inima este,
că-n drumuri la capăt te-aşteaptă
nu moartea, ci altă poveste.

Iubeşti – când întreaga făptură,
cu schimbul, odihnă, furtună
îţi este-n aceeaşi măsură
şi lavă pătrunsă de lună.

                Lucian Blaga

sursa: youtube (user – oakleykid1960)

eu zic că merită să treceţi şi pe la rokssana, teo negură, geanina, luna pătrată, cristi, lavi-zu, meşterul manole, max peter, marius bota, „porcii abjecţi”, anastasia, lili3d

Comentarii
  1. anastasia spune:

    mi-a scăpat postarea asta….
    ce bine că mai vine şi weekendul, când mai am şi eu puţin timp de vizite..!
    mulţumesc pentru Blaga, mi-a picat foarte bine în această dimineaţă.
    ca şi muzica.
    Bucurie, Călin!

    • Călin spune:

      la mine şi weekendul e înghesuit, că am multe restanţe, mi s-au cam adunat în ultima vreme.
      să vă fie ziua frumoasă şi plină de bucurii!

  2. lili3d spune:

    O voce aproape perfectă. Însă nu am găsit pe net cele mai frumoase piese ale sale.
    Aş zice şi eu că iubeşti când îl respiri pe celălalt, de la distanţă şi îi arăţi frumuseţea prin ochii tăi. Dar cred că e foarte rar fenomenul.

    • Călin spune:

      are multe piese frumoase Loreena, unele chiar nu sînt pe net, dar foarte multe totuşi sînt. cît despre iubire, cred că nu pot decît să îţi dau dreptate în ambele privinţe, deşi mi-ar fi plăcut să te pot contrazice măcar în privinţa ultimei afirmaţii din comentariu.

  3. romanianstampnews spune:

    Sincer, tare mult mi-ar plăcea să fiu oleacă mai tânăr… 😀

    • Călin spune:

      eu cred că eşti tînăr, poate mai tînăr decît mulţi alţii ce au jumătate din anii tăi. atîta timp cît sufletul ţi-e tînăr, cît iubeşti ce-i frumos, cît timp te bucuri şi pentru nişte lucruri aparent neînsemnate, eu zic că eşti tînăr 🙂

  4. Luna patrata spune:

    Frumos inceput de zi… 🙂 Aici se vorbeste despre suflete, inimi… 🙂

  5. Teo Negură spune:

    Eu cred ca iubesti atunci cand respiri fiecare bataie de inima a sufletului celuilalt…

    • Călin spune:

      …atunci cînd nu mai trăieşti pentru tine, cînd trăieşti prin celălalt şi pentru celălalt, atunci cînd 1 plus 1 nu mai dau 2 şi se încăpăţînează să dea 1…

  6. Pishky spune:

    frumoase versuri si frumoasa melodie, de altfel si colajul este magnific matinalele tale sunt exceptionale! Toate cele bune!

    • Călin spune:

      mă străduiesc şi eu să fie măcar bunicele, să nu aduc lucruri de duzină pe aici. dacă te respecţi cît de cît şi îţi respecţi cititorii, cred că aşa e firesc să procedezi 🙂 . numai bine să fie şi la tine!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.