aveam iniţial chef să postez un ghiveci cu muzici de mai multe soiuri, apoi m-am răzgîndit, zicîndu-mi că parcă aş prefera nişte muzică grecească pe aici, asta pînă cînd m-am „împiedicat” de prima din piesele de mai jos pe youtube, cînd am renunţat şi la varianta cu muzică grecească, optînd pentru o seară cu muzică irlandeză. piesele pe care vi le las aici spre ascultare sînt interpretate de Goats Don’t Shave, Tommy Makem, Máire Ní Chathasaigh şi Chris Newman, Planxty, Frankie Gavin şi De Dannan, iar ultimele două îi aparţin lui Christy Moore, asta ajutîndu-mă să fac legătura cu prima postare de mîine, în care, surprinzător poate, nu se prea vorbeşte de Valentine’s Day (iar dacă se vorbeşte puţin, nu vor fi folosiţi tocmai termeni elogioşi, îmbibaţi în siropuri), fiind vorba acolo despre cu totul altceva. să vă fie seara şi noaptea senine!

sursa: youtube (user – SoundOnVision)

sursa: youtube (user – TommyPM)

sursa: youtube (user – visitshropshire)

sursa: youtube (user – bilko1234)

sursa: youtube (user – CelticEntertainment)

sursa: youtube (user – banjostead)

sursa: youtube (user – IrishandFolkmusic)

ţucu-vă!

Comentarii
  1. Teo Negură spune:

    E Valentine azi? Ptiuu, vazusem o chestie pe Facebook, cica e egeal cu zero, ca deh, 14-02-12 = 0 :)))

  2. pisicaru spune:

    Mereu ne incintati cu muzica faina.

  3. Luna patrata spune:

    Stiu ca trebuia sa tac, dar..mna, imi place muzica asta. 🙂 Si acum gata, tac.

  4. Mirela spune:

    Caline, deja ma stii ca sunt fan al muzicii irlandeze si al tarii de smarald, al culturii si artei irlandeze.
    Un popor aprig, talentat, cu care am si o oarecare inrudire, na c-am spus-o!…Si unde mai voi duce cu ai mei doi dragi (posibil la vara)! Ca prieteni am acolo!
    Multumesc pentru o seara de exceptie. 🙂

  5. […] Raza,  Mesterul,  Teo Negura,  Hidalgo,  Coltu. Share this:DiggLinkedInRedditEmailStumbleUponPrintTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to […]

  6. geanina spune:

    …ascult foarte rar…rare sunt ocaziile dar sincer imi place cum suna! multumesc frumos pentru seara irlandeza 🙂

  7. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  8. […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , AliceG , Hanny-Bunny , Principessa , Vania , Caius , Ilarie , Ana U […]

  9. psi spune:

    mie îmi place muzica irlandeză, îmi place spiritul lor şi aerul aparte. 🙂 spuneam cândva pe un blog că îmi doresc tare mult să petrec un patrick day, cândva, la ei.
    mulţumesc pentru muzică! christy moore nu mai ascultasem până azi.

  10. […] desfundând drumurile, în timp ce beneficiarii direcţi, care sunt şi concetăţenii noştri, stau în casă, la căldură. Şi am văzut cu toţii, aceasta se întâmplă. Şi la inundaţii, şi la nămeţi. […]

  11. Marius Bota spune:

    Imi place stilul de muzica irlandeza. Nu sunt un impatimit al muzicii si de aceea selectez ce ascult. Felicitari pentru alegerile facute

    • Călin spune:

      eu sînt un împătimit al muzicii, şi poate tocmai de aceea sînt şi foarte selectiv. mulţumesc pentru vizită, o seară frumoasă!

      • Marius Bota spune:

        Eu ”mofturos” pentru ca stiu putine despre muzica, tu ”mofturos”( in sensul de pretentios) pentru ca stii multe, dar e bine cand doi mofturosi isi fac mofturile unul altuia, mai ales tu mie!

  12. Pishky spune:

    deci sa inteleg ca asta seara ma delectez in stil irlandez… frumos…!

Dacă ai ceva de zis, aici e locul. Bălăriile nu se acceptă!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.